Известие

Collapse
No announcement yet.

Накъде отива Алфа Ромео!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
    Дам,ще му уредим на Иван един тест със 159 2.4 ЖТД ТИ,срещу Жулиета Куве

    П.С.Въпросната 159-ка размаза на Боян 159 3.2

    ---------- Post added at 11:49 ---------- Previous post was at 11:37 ----------



    Иване,Иванеееее за пореден път се излагаш във форума,това твое мнение въобще не подлежи на коментар,смешно е
    Добре де, с какво сте го зобали това ТИ, че да го пускате на кола дето е с 300 к.г. по-лека и с 20 к.с. отгоре му?
    За 3.2 ... 50 коня повече на 100 к.г. повече... и то 4х4 ... съвсем не ми го побира акъла.

    И понеже така и така сравняваме коли в различни класове... тая Жулиета нали уж беше с подобрена маневреност, ами то като гледам техническите данни на 159 и на Жулиета, все 11 метра диаметър на обратния бре?
    Last edited by morfius; d.m.y г., 11:10.
    Welcome to the real world

    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

    Comment


    • Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
      Добре де, с какво сте го зобали това ТИ, че да го пускате на кола дето е с 300 к.г. по-лека и с 20 к.с. отгоре му?
      За 3.2 ... 50 коня повече на 100 к.г. повече... и то 4х4 ... съвсем не ми го побира акъла.

      И понеже така и така сравняваме коли в различни класове... тая Жулиета нали уж беше с подобрена маневреност, ами то като гледам техническите данни на 159 и на Жулиета, все 11 метра диаметър на обратния бре?
      Малко е назобано само,около 250 коня някъде е
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • Ще е интересно тогава, дали тия 15 коня на дизела отгоре могат да наваксат 300 те килца в повече на 159 та

        Освен ако не е повече от 250 ...
        Welcome to the real world

        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

        Comment


        • http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...803&f1=details
          Как да го сравня с Жулиетата?!
          Alfa 156 1.6TS '01

          Comment


          • е айде сега, 159 била от последните години на алфа. преди беше 156 и 147 , по-рано се говореше че били 145 и 155 , пък по-алфи били 33 и 75.
            и на мен не ми допада екстериора на мито и жулиета, но не мога да отрека че като дизайн са перфектни и превъзхождат 159 както външно , така и в интериора. във външния им вид , препратките са към 8ц щеше да е тъпо да ги няма. съвсем нормално е да се възползват от това. следващите модели едва ли ще са такива. въпроса е че се върви напред и има развитие.
            точка

            Comment


            • Първоначално публикувано от alfasysop Покажи съобщение
              http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...803&f1=details
              Как да го сравня с Жулиетата?!
              Не е и необходимо Найстина винаги съм казвал, че Брера е една от най-красивите Алфи, че и автомобили изобщо, но това си е стар модел. Новото е по-модерно, което не значи непременно по-агресивно. Особено вътре новото ми харесва повече, а и точно там си личат годинките.
              Само не ми е ясно защо трябва да се дърляме като в туннинга, и то като противопоставяме Алфа вс Алфа? Че то ние самите се критикуваме и плюем много повече, отколкото фенове на други марки нас
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

              Comment


              • Първоначално публикувано от alfasysop Покажи съобщение
                http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...803&f1=details
                Как да го сравня с Жулиетата?!
                Защо ми сравнявате тука различни класове не разбирам...

                Жулиета я сравнявайте с 147 преди ФЛ.
                Welcome to the real world

                Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                Comment


                • Недей, че сега ще се окаже, че някъде има 147 GTA с две турбота, 4х4, нитро и още екстри, което направо ще накара Джула да си приказва сама Сравняват това с което им отърва да си защитят тезата, а и не е задължително да са обективни.
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                  ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                  Comment


                  • вижте сега няма нищо лошо ако Жужа е по-бърза... скоро ще се рабере в гърция... ще има от всички алфи и две-три джужи Ку Ве

                    http://www.facebook.com/VenturaGarage
                    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                      Недей, че сега ще се окаже, че някъде има 147 GTA с две турбота, 4х4, нитро и още екстри, което направо ще накара Джула да си приказва сама Сравняват това с което им отърва да си защитят тезата, а и не е задължително да са обективни.
                      Трябва да ти кажа че 147 ГТА доста ще озори Жужа,па да не кажа че ще я бие даже,да не забравяме че има 147 ГТА Аутоделта 330 коня а пък тази с компресора въобще няма да я включваме в спора

                      П.С.Ще видим на Серес що за кола е Жужата,има в списъка и 159 ТБИ
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        Трябва да ти кажа че 147 ГТА доста ще озори Жужа,па да не кажа че ще я бие даже,да не забравяме че има 147 ГТА Аутоделта 330 коня а пък тази с компресора въобще няма да я включваме в спора

                        П.С.Ще видим на Серес що за кола е Жужата,има в списъка и 159 ТБИ
                        Мурждев, нормална стокова 147 ГТА и Жужа КуВе би ебало да са наравно. Сега аутоделта.... а като излезе аутоделта Жужа? Тогава ги сравнявай! То това е като да сравниш 3-ка Е46 320и срещу М3 съяата генерация. И двете са 3-ки, и двете са с шестаци мотори.... ма не върви нали?
                        няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                        Comment


                        • Абе вие сте болни бе........
                          Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                          Comment


                          • ето и времена от домашната писта... незнам защо Жужа с 1.8 Турбо я няма ама за сега най-бързата алфа 147 3.2

                            http://www.fastestlaps.com/tracks/balocco.html

                            http://www.facebook.com/VenturaGarage
                            Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                            Comment


                            • 147 GTA - 173 к.с / тон
                              Жулиета QV - 175 к.с. / тон (aко не бъркам килцата, че сайта на нашите нещо не се отваря).
                              Welcome to the real world

                              Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                                Дам,ще му уредим на Иван един тест със 159 2.4 ЖТД ТИ,срещу Жулиета Куве

                                П.С.Въпросната 159-ка размаза на Боян 159 3.2

                                ---------- Post added at 11:49 ---------- Previous post was at 11:37 ----------



                                Иване,Иванеееее за пореден път се излагаш във форума,това твое мнение въобще не подлежи на коментар,смешно е
                                Не съм много сигурен кой се излага тук, Антоне. Карал съм всичките тези модели, за които говориш, включително и Брера 3.2 Q4, която тежеше 1800 кила (верно, не чипосани) и мога да те увера (пък ти ако искаш вярвай), че Жулиета КуВе е много по-добра кола за спортно каране от която и да било 159. ОТ КОЯТО И ДА БИЛО. Холденския матор го знаете къв мъртвец е, дизеловия петак е разкошен, окачването е страхотно, НО: колата е тежка като ТАНК.
                                Просто не е истина - последната 159-ка, която карах, беше 2.4 JTDm Q4 TI и според талянския талон или както там се нарича оригиналния фаргцойгбриф (поисках от Косьо да ми го покаже в офиса, като я връщах) тежеше 1780 килограма. 1780 КИЛОГРАМА. Само за сравнение - моя Жип тежи 1860 кг - само 80 кила повече от 159-ката. Карах я по маршрута София-Тирана-София, перфектна е, знаете кви са завоите по македонските и особено в албанските планини, има виражи, в които буквално си виждаш задния номер, по едно време заваля и сняг - 159-ката много ме изкефи, но теглото си е тегло, законите на физиката все още никой не ги е отменил. Теглото буквално я поваля в завоите, вместо да изписва хубаво кривата, тя се бори като лъв с центробежните сили, мъчи се, липсва лекота. Гумите пищят, маторя реве, Алфата върви, но усещането е как неистово се бори сама със себе си. Вярно, бори се много достойно, евала на талянците, но близо 1800-те кила просто убиват иначе толкова приятния темперамент.

                                Ето за тая 159-ка говоря:

                                На Охридското езеро:



                                Пред хотела в Тирана:





                                Жулиета КуВе, дето я карах на пистата, тежеше 1340 кила (всеки път изисквам и събирам информация за теглото, защото според мен това е много важен параметър, който обикновено се пропуска) и ме очарова точно с лекотата, с невъзмутимостта във виражите, с абсолютната предвидимост на реакциите, директното и информативно кормилно управление, минималното недозавиване при ускоряване от геометричния апекс на завоя, с разкошния турбобензин, който има МНООООГО по-широк полезен оборотен диапазон от 2,4-дизела (реално тягата е почти равномерна между 1700 и 5000 оборота), и страхотното сцепление въпреки предното задвижване (електрония Q2 върши работа, няма дърпане във волана дори и ако я сриташ в най-острия завой, няма изправяне на завоя). По нищо не отстъпва на петцилиндровия турбо Фикус ST, който е 225 коня и според мен има едно от най-добрите окачвания за спортно шофиране (за RS няма да говоря, той е в друга категория).

                                Жулиетата ускорява от 0 до 100 за 6,8 секунди, максималната скорост е 242 км/ч (на 2.4 JTDm Q4 TI съответно 8,4 и 226 км/ч), въртящия момент е 340 (380 при овърбуст) срещу 400 Нм. Но всичко това не е чак толкова важно – 159-ката тежи 1780, а Жулиетата 1340 кг – тоест разлика от 440 кг.

                                Затова ти предлагам – качете в наточената 145-цата на Нено 17 торби цимент (425 килограма, аре от мен да мине, 15 кила по-малко) и я пуснете по пистата в Калояново срещу която и да е стокова 145, ако щете и от старите дизелови 90 к.с. Отсега се Фажам на бас на 1000 лева къв ще е резултата. Пък тогава ще говорим кой се излага.
                                Volvo XC90 D5 '06
                                Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                                Lancia Ypsilon 1.2 '00



                                ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                                ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                                ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                                Comment

                                Working...
                                X